Stylové a komfortní: elektrické řešení vjezdu pro auto

K domu obyčejně neodmyslitelně patří také auto jeho majitele. Každý, kdo má svůj dům a svůj vůz s největší pravděpodobností nebude chtít při každém vjezdu autem k domu nebo do garáže manuálně otevírat vrata a opětovně je za sebou zavírat. Dnes už to navíc skutečně není nutné. Elektricky poháněné vjezdy jsou na denním pořádku a kromě komfortu bydlení zvyšují také bezpečnost řidiče, když nemusí šaškovat na ulici a běhat kolem auta od brány a zpět za plného provozu.

vjezdové brány
Foto: unoal.cz, posuvná brána pojezdová

Moderní jsou vjezdové brány, které jsou tvořeny pouze jedním křídlem. Toto křídlo se pak díky elektromotoru posouvá na stranu, tedy podél vedle plotu, s nímž je brána rovnou designově sladěna. Lišit se pak mohou především typy bran. Jednou variantou jsou posuvné brány, které se posouvají po speciální kolejnici. Kolejnice je tak umístěna na hranici pozemku a tvoří práh, přes který se pak autem přejíždí při vjezdu do zahrady. To samozřejmě není jediné řešení. Existují také samonosné brány nebo elektrické brány dvoukřídlé, které ale nejsou tak oblíbeným řešením.

vjezdové brány
Foto: unoal.cz, posuvná brána samonosná

Někteří ovšem mají vjezd řešen rovnou do garáže, to pokud je garáž také přímo na hranici pozemku a není tak nutný nejprve vjezd do zahrady u domu. I tady se hodně, možná dokonce ještě více, než u vjezdových bran, zabydlel elektrický pohon garážových vrat. Nejčastěji se patrně spojuje se sekčními vraty, které patří zdaleka mezi ty nejoblíbenější. Mohou totiž mít zajímavý kazetový vzhled, nejsou nikterak náročné na prostor uvnitř garáže, ale současně jsou také zateplené a mají i jistou úroveň bezpečnostních vlastností. Jistě, lze si zvolit i jiné typy garážových vrat, podle vašich preferencí. Kromě sekčních lze totiž využívat třeba ještě rolovací nebo výklopné.

Každá mají svá pro a proti.

vjezdové brány
Foto: unoal.cz, křídlové vjezdové brány

Komentovat

Můžete používat následující HTML:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Opište text *